§ 1
Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.instytutzwiazkow.app, prowadzony jest przez: Marfil sp. z o.o - firma znana również pod marką Instytut Psychologii Związków.
- Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
- Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca - Marfil sp. z o.o. z siedzibą w al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, NIP: 7133108740
- Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.jakzdobywac.pl
- Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
- Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Kurs – pojedynczy kurs/zestaw kursów dostępny w regularnej ofercie, widoczny w sklepie instytutzwiazkow.app.
- Program – produkt niedostępny w regularnej ofercie, niewidoczny w sklepie instytutzwiazkow.app. To 90-dniowy program terapeutyczno-rozwojowy "Odzyskaj ukochaną osobę w 90 dni".
- Gwarancja satysfakcji - to prawo Klienta do rezygnacji w trakcie trwania programu terapeutyczno - rozwojowego "Odzyskaj ukochaną osobę w 90 dni" w sytuacji, kiedy udział w programie nie satysfakcjonuje Klienta (zgodnie z zasadami określonymi w § 11).
§ 3
Kontakt ze Sklepem
- Adres e-mail Sprzedawcy: info@jakzdobywac.pl, biuro@instytutzwiazkow.pl
- Numer telefonu sprzedawcy: +48 730 881 256, +48 730 688 293
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku, z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy.
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c. włączona obsługa plików cookies.
§ 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych.
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
- W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
- Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
§ 6
Zakładanie Konta w Sklepie
- Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła przesłanych po zakupie produktu na adres e-mail podany w czasie zakupu produktu.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
§ 7
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
- zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
- jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
- kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
§ 8
Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
a. Przesyłka kurierska (dotyczy produktów fizycznych)
b. Odbiór drogą elektroniczną
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
b. Płatności elektroniczne
c. Płatność kartą płatniczą.
- Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowanych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
§ 9
Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- W przypadku wyboru przez Klienta:
- płatności przelewem,
- płatności elektronicznych
- płatności kartą płatniczą,
Klient obowiązany jest do dokonania płatności od razu po zawarciu Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Jeżeli Klient zamówił Produkt fizyczny, zostanie on wysłany przez Sprzedawcę w terminie 5 dni roboczych, w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
- W przypadku zamówienia Produktów cyfrowych, Klient otrzyma dostęp do zamówionych produktów w ciągu 15 minut od momentu uznania wpłaty na rachunku Sprzedawcy.
- Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Dostawa Produktu odbywa się na terenie Unii Europejskiej.
- Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
§ 10
Prawo zwrotów kursów online
(dotyczy Kursów dostępnych w regularnej ofercie, widocznych w sklepie instytutzwiazkow.app)
- W przypadku pojedynczych kursów dostępnych w regularnej ofercie sklepu Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 365 dni bez podania przyczyny odstąpienia.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
- W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (subskrypcja), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie musi być wysłane drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W przypadku kursów: Antydefensywność, 30sto dniowy kurs świadomości i głębokiej pewności siebie, Jak wrócić do eks, Magnetyczna osobowość, 20sto dniowy kurs flirtu i ciętej riposty, Jak budować i naprawiać związek, Kurs podrywania przez internet, Pokonaj kryzys w związku, Pokojowy związek, Przyjaciel na całe życie, Doskonałe relacje w 30 dni konsumentowi przysługuje roczna gwarancja satysfakcji – w ciągu roku od daty zakupu kursu konsument może poinformować mailowo, że kurs nie spełnił jego oczekiwań i otrzymać całkowity zwrot kosztów zakupionego kursu.
- W przypadku kursu Rok Zmian, Pokojowy związek, Pokonaj kryzys w związku, Przyjaciel na całe życie (abonament miesięczny, subskrypcja), konsumentowi przysługuje gwarancja satysfakcji – w dowolnym momencie konsument może zrezygnować z kursu i otrzymać zwrot kosztów za miesiąc, w którym anulował subskrypcję. W tym celu należy poprawnie anulować subskrypcję i poinformować o tym fakcie mailowo.
- W przypadku kursu Rok Zmian (płatność z góry), konsumentowi przysługuje pełna gwarancja satysfakcji – w dowolnym momencie konsument może zrezygnować z kursu i otrzymać zwrot kosztów za miesiąc, w którym anulował subskrypcję oraz zwrot kosztów za niewykorzystaną część kursu. W tym celu należy poprawnie anulować subskrypcję i poinformować o tym fakcie mailowo.
- W przypadku indywidualnych konsultacji, konsumentowi przysługuje gwarancja satysfakcji – w trakcie konsultacji lub bezpośrednio po nich konsument może zgłosić swoje niezadowolenie i otrzymać zwrot kosztów zakupu konsultacji.
- Skutki odstąpienia od Umowy:
a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
c. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
d. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
e. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
h. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
i. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
j. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
§ 11
Gwarancja Efektów i Polityka Zwrotów programu "Odzyskaj Ex w 90 dni"
Regulamin Gwarancji Efektów i Polityki Zwrotów – Instytut Psychologii Związków
1. Zakres gwarancji
Instytut Psychologii Związków oferuje Uczestnikowi Programu 90-dniowego gwarancję pełnego zwrotu opłaty za udział w programie, jeżeli mimo spełnienia wszystkich warunków opisanych w niniejszym regulaminie, nie nastąpi poprawa relacji z byłym partnerem lub partnerką zgodnie z definicją zawartą w §11. pkt. 5. Gwarancja dotyczy tylko tych Programów, które zawierają w ofercie 12 godzin konsultacji z ekspertem. Wszystkie Programy z mniejszą ilością godzin w pakiecie nie podlegają żadnej gwarancji - a co za tym idzie - zwrotom pieniędzy.
2. Warunki skorzystania z gwarancji
Aby skorzystać z gwarancji, Uczestnik zobowiązany jest do spełnienia łącznie wszystkich trzech poniższych warunków:
a. Aktywna praca z materiałami edukacyjnymi: Uczestnik musi w ciągu 90 dni od rozpoczęcia programu ukończyć co najmniej 9 kursów dostępnych na platformie Instytutu Psychologii Związków. Za ukończony kurs uznaje się taki, w którym wszystkie lekcje wideo zostały obejrzane i oznaczone jako ukończone w systemie.
b. Regularna aktywność na platformie: Uczestnik musi zalogować się do platformy przez co najmniej 70 różnych dni w trakcie trwania programu, w celu samodzielnej pracy rozwojowej.
c. Współpraca z psychologiem prowadzącym: Uczestnik musi korzystać z konsultacji z psychologiem przynajmniej raz na dwa tygodnie, a także postępować zgodnie z ustalonym indywidualnie planem działania. Brak współpracy, działanie wbrew zaleceniom specjalisty lub celowe sabotowanie procesu mogą skutkować utratą prawa do gwarancji.
3. Procedura zgłoszenia roszczenia
W przypadku niespełnienia się celu programu mimo spełnienia wszystkich warunków, Uczestnik ma prawo złożyć wniosek o skorzystanie z gwarancji w ciągu maksymalnie 7 dni od zakończenia 90-dniowego programu.
Wniosek należy przesłać drogą mailową na adres biuro@instytutzwiazkow.pl, wraz z:
● potwierdzeniem spełnienia warunków z §11 pkt.2,
● krótkim opisem przebiegu procesu i aktualnej sytuacji z byłym partnerem/partnerką,
● wskazaniem wybranej opcji z §11 pkt. 4.
4. Opcje rozliczenia w ramach gwarancji
Uczestnik spełniający warunki gwarancji może wybrać jedną z dwóch opcji:
a. Zwrot 100% kosztów uczestnictwa w programie,
b. Przedłużenie dostępu do programu o kolejne 90 dni z nielimitowanymi konsultacjami psychologicznymi bez dodatkowych opłat.
Wyboru należy dokonać w momencie składania wniosku, zgodnie z §11. pkt 3.
5. Definicja skutecznego odzyskania związku
Za skuteczne odzyskanie relacji z byłym partnerem/partnerką uznaje się sytuację, w której podczas co najmniej dwóch następujących po sobie spotkań doszło do bliskości fizycznej, tj. trzymania się za rękę, pocałunków lub współżycia. Uczestnik zobowiązany jest do pisemnego potwierdzenia takiej sytuacji w formularzu końcowym programu.
6. Polityka zwrotów i rezygnacja z prawa do odstąpienia od umowy
a. Program 90-dniowy Instytutu Psychologii Związków jest produktem zawierającym treści cyfrowe dostarczane natychmiast po zakupie.
b. Zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy o prawach konsumenta (oraz Dyrektywą UE 2011/83/UE), Uczestnik, który:
○ dokonuje płatności,
○ otrzymuje dostęp do platformy,
○ oraz wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy i potwierdza utratę prawa do odstąpienia, traci prawo do standardowego 14-dniowego zwrotu przysługującego przy zakupach internetowych.
c. Po pierwszym zalogowaniu się na platformę użytkownik traci możliwość rezygnacji z programu i ubiegania się o zwrot opłaty, z wyjątkiem sytuacji opisanej w §11. pkt. 1–5 (czyli warunkowej gwarancji efektów).
7. Wyłączenia odpowiedzialności
Gwarancja nie przysługuje, jeżeli:
● Uczestnik nie spełnił któregokolwiek z warunków z §11 pkt. 2,
● działania Uczestnika były sprzeczne z zaleceniami zespołu Instytutu Psychologii Związków,
● doszło do zawieszenia konta Uczestnika z powodu naruszenia regulaminu platformy,
● pojawiły się zewnętrzne przeszkody na które użytkownik nie miał wpływu, a które uniemożliwiły mu ukończenie programu i spełnienie warunków gwarancji;
● doszło do zgonu Uczestnika w trakcie programu,
● Uczestnik odmówił wymaganych zgód na rozpoczęcie świadczenia usług cyfrowych.
8. Postanowienia końcowe
a. Instytut Psychologii Związków zastrzega sobie prawo do weryfikacji spełnienia warunków gwarancji na podstawie danych systemowych i zapisów komunikacji z psychologiem.
b. Uczestnik przystępując do programu oświadcza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.
c. Wszelkie spory wynikłe z zastosowania gwarancji będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla siedziby Instytutu Psychologii Związków.
§ 12
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
- c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 13
Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
- a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
- b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 14
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.